Week 11 - Reisverslag uit Winter Park, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Winter Park, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

10 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Winter Park

Zondagochtend na het ontbijt twee uurtjes bij het water gestaan bij paddling. Daarna was het tijd om afscheid te nemen helaas.
Het was een uurtje rijden naar het vliegveld. Toen ik in de rij stond om mijn koffer in te checken kwam ik erachter dat mijn paspoort, visa en SSN number nog in de office op camp lagen. Dus ik snel gebeld de persoon die mij gebracht had kon niemand bereiken dus die is terug gereden. Toen zij bijna bij camp was was er al iemand onderweg met mijn spullen. Dus ik mijn koffer ingecheckt en gewacht op mijn spullen. 10 minuten voordat de deur van het vliegtuig dicht ging had ik mijn paspoort. Gelukkig is het een klein vliegveld dus ik snel door de douane heen gerent en naar de gate gerent. Ik was de laatste die aankwam maar er was nog een kleine rij met mensen die h9et vliegtuig in moesten. Dus gelukkig het vliegtuig gehaald.
Na een goede vlucht aangekomen in Florida. Hier werd ik opgehaald door de mensen waarbij ik de eerste dagen blijf. Het is super lekker warm weer hier !
Toen we met de auto vanaf het vliegveld reden zagen we de eerste wilde dieren al. Hawks dit zijn grote vogels. Er zijn allemaal palmbomrn hier wat er heel mooi uit ziet. Vervolgens zijn we naar een centrum gegaan waar krokodillen waren. Je kunt hier niet in de lakes zwemmen omdat er overal krokodillen zijn en slangen. Helaas geen krokodillen in het lake gezien maar er waren een aantal die in een kooi zaten. Dus deze gevoerd met hotdogs. Ook waren er 4 papagaaien die super groot zijn maar wel heel mooi.
Daarna naar het huis gegaan. Hier een tijdje gezeten en mijn koffers neergezet. Daarna uit eten gegaan met de familie hier. We hebben gegeten bij een steakhouse. Daarna hebben we rondgereden. Het huis waar ik ben is niet heel groot. Twee straten verderop staan hele paleizen. Echt niet normaal.
Daarna nog een ijsje gehaald en toen naar huis gegaan.

Op maandagochtend zijn we vroeg opgestaan omdat we naar Universal worlds gingen. Dit is ongeveer 45 min van het huis af. We hadden vrij kaartjes waardoor we gratis naar binnen konden ! Er zijn twee verschillende parken die met elkaar verbonden zijn. Super mooi gemaakt het hele park. Overal heb je verschillende gedeeltes waarin een film, TV show of persoon de hoofdrol speelt.
We hebben hier de hele dag rondgelopen. Rond half 10 waren we weer terug. Super lange dag met heel erg warm weer maar wel heel leuk.

Dinsdagochtend kon ik uitslapen tot half 10. Daarna werd ik opgehaald en ben ik naar het dorpje gegaan met een van de meisjes hier. Hier hebben we eerst lunch gegeten en daarna hebben we rond gelopen. Als afsluiter een ijsje gegeten en gewacht tot we werden opgehaald.
In de middag zijn we naar het strand gegaan. Hier heeft dat meisje me geleerd hoe je moet boogie borden. Die is een kleine surfplank waar je met je buik opligt. De golven niet heel hoog deze keer maar toch ging het best goed.
Op de terug weg ergens gegeten en toen naar huis gegaan. Daar de rest van de avond gezeten.

Woensdagochtend werd ik opgehaald door twee andere counselors. Super leuk om hun weer te zien ! We hebben lunch gegeten en daarna nog een tijdje rond gelopen in het dorpje.
De rest van de middag ben ik alleen geweest in  het huis. Dit was best lekker na 2 maand waarin ik bijna nooit alleen was.
De avond kwam iemand van camp op bezoek wat heel gezellig was.
Daarna gegeten en de rest van de avond een film gekeken met de familie hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winter Park

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 13753

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: