Week 10 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Zondagochtend ging de bel rond 8 uur. Na het ontbijt hadden we eerst de cabin fotos. Daarna was het tijd voor een korte zondag school waarbij de kinderen de sleutel voor de tie kregen. Vervolgens was het tijd om de cabin schoon te maken. We hadden hier maar een uur de tijd voor. Maar toch is het gelukt om alles schoon te maken.
Na de lunch hadden we 1.5 uur rest hour. De middag activiteit was christmas in July. De hele middag hadden we kerst activiteiten. De kinderen gingen elke 30 minuten naar een ander onderdeel. De onderdelen waren: cookies versieren, sneeuwvlokken maken in arts & crafts en slide met scheerschuim wat sneeuw was.
Daarna was hadden we avondeten. We hebben van tafels gewisseld dus ik zit niet meer bij mijn cabin wat ook wel lekker is.
Het avondprogramma was water park. Alle water onderdelen waren open deze avond. De pool, het lake, de rope swing en de blob.

Maandagochtend moest ik voor de laatste keer het lake inspringen. Het was super koud die ochtend maar het water was wel warm dus dat was lekker. Verder hadden we een gewone ochtend. Na het ontbijt en cabin clean up was mijn eerste activiteit dance. Hier hebben we de meiden een eigen dance laten maken. Hier zijn  ze de hele les mee bezig geweest.
Daarna een lesje landsports gegeven waarin we spelletjes hebben gedaan en kickball hebben gespeeld. Het laatste uurtje van de ochtend rustig gezeten bij weaving en hier eigenlijk niets gedaan.
Na de lunch, waarbij we sandwith bar hadden, was het tijd voor rest hour en mijn uurtje off. Best lekker een rustig middagje. Daarna hadden de kinderen de keus of ze basketball wouden doen of paddling. Ik heb bij het water gezeten en ze in de bootjes gezet.
Na het avondeten hadden we Halloween als avondactiviteit. De kinderen mochten zich eerst aankleden met verkleedspullen. Daarna was het tijd voor de counselors om in een cabin te zitten en snoep uit te delen. De kinderen moesten op de deur kloppen en trick or treat zeggen vervolgens moesten wij de deur open doen en ze snoep geven. De snoepjes mochten ze niet opeten maar moesten ze bewaren. Toen iedereen langs was geweest gingen we naar de gym. Hier konden ze prijsjes winnen door loten. Ook konden ze bieden op een aantal enveloppen met hierin een goed ding of een slecht ding. We hadden een goed ding. We kregen allemaal een glen arden sticker. Iets was de kinderen uit mijn cabin helemaal geweldig vonden. Het laatste ding waar we op boden was een envelop met hierin dat ze de tafels moesten opzetten voor lunch. Dit vonden ze super leuk omdat ze dan mini counselors waren zoals ze zelf zeiden.

Dinsdagochtend was het tijd om de laundry mee te nemen. Dit was nog een heel gedoe om ze met de zware tassen te laten lopen. Na het ontbijt hadden we een ander ochtend programma. Eerst ging ik met een gedeelte van het camp naar de klim rock hier op het camp terrein. Er waren twee ouders die ervaren klimmers waren. Deze hebben de kinderen laten klimmen. Na 1,5 uur gingen we wisselen van activiteit. Dus ik met de groep naar de barn toe. Niet mijn favoriete onderdeel. Voor de lunch de tafels opgezet samen met mijn kinderen. De 4de periode had ik vrij dus in de CR gezeten. Daarna hadden we free swim in de pool dus de rest van de middag daar gezeten. Het avondprogramma was counselor dress up. De kinderen kregen een rol wc papier, een vuilniszak en wat ducktape en daarmee moet moesten ze een jurk voor mij maken.
Iets wat ze geweldig vonden omdat ze nogal veel fantasie hebben.
Daarna de jurk aan de rest van het camp laten zien.

Woensdagochtend was de laundry back. Dus na het ontbijt tijdens de cabin clean up alle was opgevouwen en in de tassen van de meisjes uit mijn cabin gedaan. Daarna nog snel de cabin geveegt en toen naar dance gegaan. Hier was ik 20 minuutjes later maar dat maakt niet uit omdat de kinderen zelf een dance maken.
De tweede periode was het de bedoeling dat we gingen volleyballen maar we hadden maar 4 kinderen dus we hebben 4 vakken gespeeld.
Laatste uurtje in de weaving hut gezeten. Daarna was het tijd voor mijn vrije middag.
Omdat het internet eruit lag zijn we gelijk na de camp lunch naar Hendersonville gegaan. Hier hebben ik en een andere counselor gegeten en hier zijn we de rest van de middag geweest omdat we hier wel internet hadden.
Als avondprogramma hadden we movie night. Dit was best lekker na mijn vrije dag.

Vrijdag vertrekken de kinderen alweer. Deze sessie gaat super snel. Nog 4 daagjes en dan is het tijd om camp te verlaten helaas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13736

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: