Week 9 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 9 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 9 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Donderdagochtend begon de dag weer met pothole. Na het ontbijt de cabin schoongemaakt. Daarna was het tijd voor de activiteiten. Het eerste uur was mountain biking. Met de groep een trail gereden waa super goed ging. Daarna een uurtje gedanst met de kleinste kinderen, die uit mijn cabin. Daarna was het tijd voor paddeling. Samen met een klein meisje een uur lang rondjes gemaakt rond het eiland hier in een kano.
Na de lunch en rest hour had ik mijn uur off. De rest van de middag was free swim of ze konden naar arts en crafts om daar wat te maken. Ik heb de hele middag op de steiger gezeten bij free swim. Toen ik terug kwam in mijn cabin hadden mijn kinderen een aantal dingen voor op mijn tie gemaakt. 1 ding was een naam kaartje. Mijn naam was op deze manier geschreven; Karljijn.
Daarna was het tijd voor avondeten. Het avond programma deze avond was indoor scavenger hunt. Iedereen moest 10 spullen uit de cabin pakken en deze mee nemen naar de gym. Hier werden 3 groepen gemaakt.
2 counselors zaten in de gym en deze zeiden een voorwerp of een persoon. Op het moment dat je dat voorwerp had moest je naar ze toe rennen. De groep die als eerste was kreeg een punt. De groep met de meeste punten op het eind won.

Vrijdagochtend was de ene laaste ochtend van pothole. Dit keer was het mijn beurt om dit door heel het camp te roepen. Na het ontbijt had ik eerst dance. Omdat mijn co counselor die dit altijd geeft samen met mij haar day off had hebben we spelletjes gespeeld wat de kinderen prima vonden.
Daarna had ik een uurtje landsports. Hier heb ik basketball gegeven. Het laatste uur was weaving dus hier heb ik rustig gezeten en gewacht tot de bel ging.
Vanaf 12 uur had ik mijn day off dit is tot zaterdag ochtend 12 uur. Wat super lekker is omdat ik kan uitslapen.
Na de lunch ben ik samen met een andere counselor naar Asheville gegaan. Dit keer downtown. Hier was ik nog nooit geweest. Asheville heeft allerlei verschillende mensen die er rond lopen. Er zijn super veel hippie stores. Wat leuk is om in rond te lopen maar ook een beetje raar. We hebben lunch gegeten een een tijdje rond gelopen. Daarna heeft iemand ons weer opgehaald en zijn we naar Walmarkt gegegaan en hebben we gegeten bij Sonic. De rest van de avond in de CR gezeten.

Zaterdagochtend uitgeslapen tot 8 uur. Daarna maar blijven liggen tot 10 uur. Wat ook wel eens lekker was. Vervolgens maar even een kort rondje hardgelopen.
De rest van de tijd in de CR gezeten en gewacht tot lunch. Op het moment dat ik mijn cabin in kwam waren de 3 meisjes daar ook die naar me toe kwamen rennen en mij een knuffel gaven omdat ze me gemist hadden. Super schattig.
Die middag na de lunch hadden we een trip. Eerst zijn we naar een bekende ijscream place hier in de buurt geweest. De rest van de tijd zijn we naar een plaats geweest waar een beroemd iemand verschillende huizen heeft gebouwd. Er is ook een geiten boerderij daar zijn we de hele tijd gebleven omdat dat leuker was dan de huizen.
Toen we terug kwamen bij camp was het tijd voor de slide supper. Dus eerst van de rock slide gegaan en daarna burgers gegeten.
Vervolgens terug naar de cabin gegaan en klaar gemaakt voor de movie night. Dit was de rest van de avond. Ondertussen de mommy letters geschreven. Wel mooi dat het maar 2 weken is want dit betekend maar 1 mommy letter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13735

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: