Week 6 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 6 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 6 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

09 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Donderdagochtend tijdens het ontbijt had ik twee huilende kinderen aan mijn tafel. Een wou naar huis en de andere wou niet naar huis. Na het ontbijt was het tijd om de laatste spullen voor de campers in te pakken. Daarna heb ik ze naar de activiteiten gestuurd. Op het moment dat ik onderweg was nar het zwembad kwam de eerste moeder al. Dus ik het eerste kind opgehaald. De spullen in de auto gebracht en afscheid genomen. Daarna kwamen de opa en oma van de andere al. Maar die wouden het kind niet uit de klas halen dus daarmee een hele tour door camp gedaan. Hele aardige mensen. Daarna afscheid genomen van het tweede meisje. Toen was het tijd om mountainneering gegeven. Een korte hike gedaan met de groep.
Na lunch ben ik samen met het mexicaanse meisje naar de social office gegaan voor mijn SSN. Dit was super makkelijk. Normaal stellen ze vragen maar de man die ik had wou alleen weten hoe je dingen zegt in het Nederlands.
Daarna terug gegaan en toen was het tijd voor progressions. Ik heb de hele middag bij het zwembad gestaan omdat het super warm was, dus iedereen wou zwemmen.
Het avondeten was unbirthday. Dit houd in dat iedereen bij de tafel van zijn geboortemaand zit. Je moest ook tafelversiering maken omdat ik april had en het april showers may flowers is had ik paraplutjes gemaakt. Na het eten kreeg iedereen een stuk taart.
Na het avondeten hadden we als programma een speurtocht. Bij elke counselor moesten ze iets anders doen. Ik heb ze een liedje van hier laten zingen in het Nederlands. Super grappig om te horen.
Op donderdag sloeg de onweer in op het internet dus we hebben meer dan een dag geen internet gehad.

Vrijdagochtend was het weer tijd voor Iron Maiden. Weinig meiden konden uit hun bed komen. Na de ochtend run was het tijd voor het laatste ontbijt met de kleine meisjes aan mijn tafel helaas. Dus afscheid genomen van hun en daarna was het tijd voor de cabin clean up. Twee van mijn meiden gingen vandaag dus nadat ze hun spullen hadden ingepakt heb ik ze naar hun activiteiten gestuurd. Daarna was het tijd dat ik moest wachten. Voor 10 uur was een van de ouders er al dus spullen ingeladen en afscheid genomen van de eerste. Daarna kwamen de grandparents van de andere deze vonden het geweldig dat ik uit Nederland kwam en bleven maar fotos maken. Dus ik heb ze een rondleiding gegeven. Alles vonden ze prachtig dus dat was leuk. Toen hun kleindochter kwam geholpen met de spullen naar de auto dragen.
Daarna ben ik naar mijn activiteiten gegaan. Ik had alleen nog maar een uurtje mountainneering. Er was een smal groepje dus ik heb maar een korte hike met ze naar de waterval gedaan. Daarna was het lunch en rest hour.
Vervolgens nog een uurtje mountainneering gedaan dit keer een andere korte hike. De rest van de middag de hele tijd bij het zwembad gestaan om kinderen te helpen hun levels te halen. Het is super mooi weer hier dus prima om buiten te staan.
In de avond na het eten hadden we weer ijs. Dus een hele tijd ijs geschept. Daarna was het tijd voor counsil fire, dit duurde lang dit keer omdat we zoveel campers hebben.

Zaterdagochtend om kwart over 6 opgestaan. De ochtend heb ik samen met 17 anderen van camp de coon dog race gedaan in Saluda. Dit was een 5k run waarbij de hondon ook mee konden lopen. Super lekker gelopen de uitslag is nog niet online maar ik heb binnen de 25 min gelopen. Het parcours was up hill en down hill. Ik was wel blij dat het zo vroeg in de ochtend was omdat het al super warm was. We hebben een mooi shirt gekregen.
Daarna snel weer terug gegaan omdat we les moesten geven. De ochtend maar een ochtendje aan de bikes gewerkt omdat de meesten niet wouden fietsen vandaag.
Na de lunch en rest hour hadden we een andere trip. Dit keer naar Dupont waar we trails  wouden fietsen maar het onweerde dus we hebben een klein stukje gefietst en zijn toen omgekeerd. Dit keer was er geen slide supper ivm de onweer dus het eten was in de gym. Daarna was het tijd voor de movie night.

  • 09 Juli 2017 - 14:43

    Janny:

    Hey Karlijn,

    Leuk om weer wat te lezen van je avontuur in de States.
    Volgens mij heb je het best naar je zin.
    En wat je conditie betreft die zal wel op peil blijven zoals we kunnen lezen.
    Dat is nodig want volgens mij als je terug bent moet je vol aan de bak in Berlijn!
    Aron zit op dit moment in Noorwegen met een groep jongeren back to basic, wild kamperen.
    Is vast ook leuk.
    We hebben gisteren jou familie nog gezien en gesproken bij de marathon in Staphorst en ons best gedaan om Daan aan te moedigen. Die deed het ook prima.

    Hartelijke groet van de Bouwers uit Oldemarkt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13756

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: