Week 6 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Zondagochtend ging de bel om 8 uur en was het tijd voor ontbijt. Zondag betekend donuts bij het onbijt dus dat is super lekker. Na het ontbijt was het tijd voor de cabin clean up. Tussendoor was er nog een serieus moment waarin de sleutles voor de tie werden uitgedeeld als je die nog niet had. Na 3 uur cabin clean up was mijn cabin nog niet klaar. Dit was de eerste dag dat we de clean up niet haalden. Na de cabin clean up hadden we de cabin fotos. Na de lunch en een extra lang rest hour was de tweede clan game. Red tegen blue. Dit keer was het soccer en omdat er niet heel veel sportieve mensen zijn moest ik samen met iemand anders scheids zijn omdat we het veld over moesten rennen elke keer. Eerst de juniors tegen elkaar, toen de intermedius, daarna seniors, trailer parc en als laatste de JTC s. De counselors konden niet spelen omdat we te weinig tijd hadden.
Daarna was het tijd voor de grote groepsfotos maar dit kon niet omdat het keihard begon te regen. Dus eerst avondeten en daarna de staff foto, counselor foto en groeps foto gemaakt. Daarna was het tijd voor de kaarsen ceremonie. Iedereen kreeg een nieuwe kaars deze keer. Na 10 uur hadden we een counselor meeting wat super gezellig was. We hebben weinig tijd met elkaar omdat iedereen zo druk is.

Maandagochtend was backwards day! Dus in plaats van ontbijt hadden we avondeten. De vlag werd naar beneden gehaald in plaats van omhoog. En voor de counselors was het mooiste dat we deze keer geen hoofd en voet van de tafel waren voor 1 dag. Normaal serveren wij altijd hrt eten en drinken maar dit werd een keer door de oudste kinderen gedaan. Dus wij konden de vervelende kinderen uit hangen wat iedereen super grappig vond(maar we deden precies zoals hun altijd doen..). Daarna een surprise dance party. Daarna was het tijd voor de cabin clean up. Je zou denken dat mijn cabin deze keer wrl hun best zou doen. Nou niet dus op het moment dat de bel ging was het weer een grote bende dus weer de cabin inspectie niet gehaald. Die ochtenf had ik 2 uur zwemmen. De laatste keer met de kleintjes omdat ze vrijdag al weg gaan helaas. Daarna 1 uur mountainneering waarin we blaadjes hebben gezocht voor de thee.
Na de lunch was het tijd voor rest hour en daarna het laatste uurtje mountainneering. Wel super leuk om thee te maken en ook nog eens lekker. Daarna was het spullen pakken voor de cabin camp out. Ik had maar een lijst gemaamt met spullen die ze mee moesten nemen omdst iedereen nogal chaotisch is. Iedereen had mij beloofd dat ze de spullen zouden pakken en dat ze geen hulp nodig hadden. Om 5 uur zouden we gaan, half 6 waren we nog niet weg. Na een klim van 10 minuten steil omhoog kwamen we bij onze cabine aan. Super mooi plekje met een heel mooi uitzicht. Vuurtje aan gemaakt en de pizza klaar gemaakt voor iedereen. Nadat iedereen klaar was begon het keihard te regen dus de s moores hebben we niet kunnen roosteren en die hebben we dus maar gewoon opgegeten.

Woensdagochtend konden we uitslapen. Dus de Iron Maiden was ook later. Om 7 uur deze keer. Na het ontbijt, wat pannekoekjes waren, was het cabin clean up. Dit moest goed gebeuren omdat deze week de health inspector komt.
Daarna had ik vrij. Ik heb de mountain bike gepakt en ben op de fiets naar een plaatsje hier in de buurt gereden. Dit plaatsje heet Flat Rock. Het ziet er mooi uit omdat alle huisjes een andere kleur hebben. Al mijn co counselors wouden me wel brengen met de auto maar omdat ik nu alleen kon en de fiets overal kan neerzetten ben ik mooi op de fiets gegaan. Onderweg ben ik langs het lake gekomen waar we altijd de mountain bike tochten maken. Dus hier ook even gestopt en een paar fotos gemaakt. Daarna door gereden naar Flat Rock. Hier wat gedronken en op het terrasje gezeten.  Ook heb ik hier pizza gegeten. Rond half 3 ben ik weer terug gereden naar het camp. Hier heb ik samen met een andere counselor in de cr gezeten en hier ook lunch gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 13759

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: