4th of July - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu 4th of July - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

4th of July

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

05 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Dinsdag dit betekend 4th of July. Tot nu toe is dit de beste dag in ik in Amerika heb gehad.
De ochtend begon met de vlag maar omdat we een Engels meisje hier hebben heeft zij voor de grap de Engelse vlag gedaane en het volkslied gezongen. Daarna de Amerikaanse vlag gedaan en is het Engelse meisje in de lake gegooid. Na het ontbijt was super goed was met rosti s en eieren was het tijd voor cabin clean up en aankleden voor de rest van de dag. Iedereen in de rood wit en blauwe kleuren. Toen zijn we naar de grootste veld gegaan. Hier hebben we de de clan game gespeeld. Dit was een estaffete. Nadat red de eerste twee had gewonnen, heeft blue uiteindelijk toch nog gewonnen.. Deze zomer hebben we helaas als red nog niets gewonnen..
Daarna hebben we als counselors touw trekkrn gedaan. Dit heeft red wel gewonnen maar dit telt niet mee. Daarna was het tijd voor nog wat spelletjes omdat we moesten wachten op het vliegtuig. Elk jaar word er een vliegtuig gehuurd en er worden pinda s vanuit dit vliegtuig gegooid. De clan die de meeste pindas heeft die wint. Super gaaf om een keer mee te maken. Het ziet er super mooi uit. Daarna was het tijd voor lunch. Echte Amerikaanse lunch met hotdogs en hamburgers.
Na de lunch een extra lang rest hour gehad wat super lekker was. Daarna was er een korte game om de kinderen bezig te houden. Het tweede speciale evenement van vandaag was de watermeloen wash. Dit betekend dat je een stuk watermeloen krijgt, ongeveer 1/4. Met dit stuk watermeloen wash je iedereen die je tegen komt. Dus iedereen zit onder de water meloen, super leuk om te doen. Daarna was het tijd om iedereen te wassen in het lake. Dus de counselors eerst het water en en wij alle watermeloen uit de haren halen. Daarna hadden we als avondeten een barbecue. De beste ribs ooit gegeten! Echt heel goed.
Daarna was het tijd voor de camper vs counselor. Dit is een game waarin een camper en een counselor tegen over elkaar worden gezet en die moeten een opdracht uitvoeren. Bijvoorbeeld een koekje vanaf je voorhoofd naar je mond doen zonder je handen te gebruiken. Of een piramide van mensen maken en de bovenste moet een sinasappel pellen. Op het moment dat de counselors winnen word er gezongen you wish you were a counselor. En als de campers winnen word er gezongen you wish you were a camper
De counselors hebben gewonnen gelukkig! Toch nog een game gewonnen deze zomer.
Daarna ging iedereen terug naar de cabins. Als laatste was het tijd voor het vuurwerk. Super mooi een heel veel siervuurwerk. 45 minuten achter elkaar is er vuurwerk afgeschoten. Dit was het beste vuurwerk wat ik ooit heb gezien. Daarna was het voor de campers tijd om naar bed te gaan.
Een super geslaagde dag ! Ik heb al een aantal fotos die ik heb toegevoegd er komen meer.