Week 5 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Juni 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Zondagochtend hadden we normale tijd ontbijt. Daarna de cabin schoongemaakt en toen was het wachten tot de kinderen kwamen. Rond 11 uur had ik al mijn kinderen al in de cabin en toen was het wachten tot lunch. Die was vroeg deze keer al om 11.30. Na de lunch gingen de ouders weg en zijn wij naar de cabin gegaan om alles in te richten. Hier hadden we super lang de tijd voor. Ook hebben we de cabin regels gemaakt.
Zondagavond hadden we het openings avondeten. Na de tijd was het tijd om de activiteiten de presenteren. We waren vroeg klaar maar de meeste kinderen waren ook moe dus dat kwam goed uit.

Maandagochtend na het ontbijt was het tijd voor activiteiten shoppen. De kinderen gaan dan elke 20 minuten naar een andere activiteit zodat ze kunnen kijken wat ze leuk vinden. Tussen de middag was er karaoke en daarna de lunch. Na rest hour habben we elke 45 minuten een andere activiteit. Eerst hadden we de rock slide, toen konden ze de activiteiten kiezen en als laatste was er een praatje met de hoofcounselors.
Na het avondeten hadden we GLEE als avondprogramma. Dit betekend dat de kinderen een nummer uitzoeken en hierop gaan dansen en zingen.

Dinsdagochtend was de eerste iron maiden. Ik heb iets meer kinderen als in juni. Ook was dit de eerste dag van de activiteiten. Ik heb nu drie  grote groepen aan wie ik les geef. Ze hebben het programma hier veranderd op camp dus nu hebben we 4 lessen in plaats van 3. Dit betekend dat ik ook een les fitness ga geven met de mexicaanse counselors hier, super leuk!
Dus in de ochtend eerst 3 uur mountainbike les gegeven. Na de lunch en rest hour was de eerste fitness les. Een aantal spelletjes gedaan met oefeningen erin. Was super leuk om te doen. Daarna de rest van de middag was progressions. We hadden niemand dus ik heb de eerste mommy letters geschreven.
Na het avond eten was de eerste clan game! Red tegen Blue basketball! Dit was in juni al veel geschreeuw en harde wedstrijden maar deze avond was nog veel erger! Super gaaf en een echte Amerikaanse traditie. Eerste de allerkleinste tegen elkaar tot aan de JCT. De counselors konfen helaas niet meer omdat het al te laat was maar wij krijgen als het goed is nog een kans om te spelen.

Geen lang verhaaltje deze week omdat ik maar een half uurtje vrije tijd heb gehad. Verder doe ik super veel de hele dag door. Woensdag word mijn nieuwe dag vrij voor sowieso de komende 2 weken, daarna is het weer afwachten. De afgelopen nachten was het best koud hier maar overdag is het wel warm.