Week 4 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 4 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 4 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

25 Juni 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Dinsdagnacht werd iedereen uit bed gehaald omdat het nieuwjaar was. Omdat we kerst hebben vieren ze ook nieuw jaar. Nadat er wat muziek gedraait was en er snacks waren uitgedeeld konden we iedereen weer terug naar bed sturen.

Woensdagochtend was de laatste dag van de activiteiten. Eerst 2 uurtjes bij het zwembad geholpen en daarna een stuk gelopen naar de waterval hier bij het camp. Een super mooi plekje op het camp terrein wat ik nog nooit had gezien.
Na de lunch waren de laatste progressions voor deze sessie. Dus nog snel een aantal kinderen geholpen met hun eerste level te halen.
Na het avond eten hadden we als avondprogramma carnival. Er was een waterslide, spelletjes, een springkussen en snacks. Super leuk om de hele avond te doen en het was mooi weer.

Donderdag was inpakdag. De wake up bel ging later vandaag dus ik kon een half uurtje later iron maiden doen. Dus om 6.40 de wekker. De laatste 3 meiden hebben het gehaald dus intotaal hebben 6 meiden iron maiden voltooid.
Na het ontbijt hebben we de rest van de ochtend de spullen ingepakt. Na de lunch, wat super goed was de kipnuggets zijn zo goed hier, hebben we een rest hour gehad waarbij de kinderen mochten praten. Ook hebben ze brieven naar zichzelf geschreven deze worden in januari opgestuurd zodat ze een aandenken hebben aan camp.
Daarna was de uitvoering van de drama class en music class. Omdat iedereen de cabin goed schoon had gehouden kregen we daarna ijs.
Het avond eten was het closing banquet. De cabin fotos en gegevens van iedereen hebben we gekregen. Ook zijn alle mensen benoemd die hun progressions hebben gehaald.
Daarna zijn we naar het eiland gegaan voor de laatste songs en zijn er een aantal mensen gehuldigd. Daarna hebben we een kaars gekregen op een houten plankje. Deze hebben we in het meer geplaats. Super mooi om te zien. Daarna had ik de iron maiden initiation. Dus officeel een iron maiden nu.

Vrijdagochtend was het laatste ontbijt met de kinderen. Daarna konden we alle spullen inpakken en was het wachten op de ouders. Rond half 11 waren alle ouders er en was de voorstelling van drama en glee. We hadden vroege lunch om 11.30 maar de meeste waren al weg.
Nadat iedereen weg was hebben we heel veel andere cabins klaar gemaakt omdat er 105 kinderen komen zondag en we nu maar 40 kinderen hadden. Nadat alles was schoongemaakt konden we de spullen verplaatsen. Ik kon naar de andere kant van het camp terrein lopen met al mijn spullen.
Daarna heb ik de brieven voor de campers geschreven deze ontvangen ze als ze thuis zijn zodat ze nog een aandenken hebben aan camp. Daarna hadden we een dag vrij. Ik ben samen met een aantal mensen naar een Duits restaurant gegaan. We hebben schnitzel gegeten super lekker. Daarna eten gehaald voor die avond. Toen we weer terug waren op het camp een girls night gehad met de andere internationale counselors.

Zaterdagochtend kon ik na een lange tijd eindelijk weer uitslapen. Rond 10 uur ben ik opgestaan omdat we breakfast in een dorpje hadden. Iedereen is vrij dus er is ook geen eten in de keuken. Omdat we pas rond half 12 in het dorpje kwamen voor eten hebben we er maar brunch van gemaakt. Super goed gegeten in een klein dorpje. Daarna even rondgelopen en terug gegaan naar het camp. Om 5 uur was de eerste staff meeting en hebben we de eerste instructies gekregen voor deze sessie. Na het avondeten de laatste versiering gemaakt voor de cabins en de laatste instucties gekregen. Morgen komen er 105 kinderen dus dan word het weer gezellig druk.