Week 7 - Reisverslag uit Zirconia, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Zirconia, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

09 Juli 2018 | Verenigde Staten, Zirconia

Op zondag konden we eindelijk uitslapen. Het was een rustig dagje. Na donuts als ontbijt terug gegaan naar de cabin voor cabin clean up. Normaal gaan we daarna naar de green cathetral wat bovenop een grote heuvel is. Maar omdat het regende zijn we in de gym gebleven. Omdat we al klaar waren met schoonmaken had ik 2 uur vrije tijd. Toen de zon weer scheen de cabin pictures gemaakt. Na lunch een extra lang rest hour gehad. Toen was het tijd voor het tweede clan event, counselor hunt. Na een uur lang verstopt te hebben gezeten hadden de kinderen maar 2 counselors gevonden. De blue clan had de persoon gevonden met de meeste punten dus die hebben gewonnen. Daarna was het tijd voor counselor blob wars.
De rest van de avond rustig aan gedaan.

Maandag was mijn vrije dag. Ik heb de hele dag niets gedaan behalve uit eten geweest voor brunch.
Savonds een film gekeken met de anderen die ook vrij waren.

Dinsdag had ik een ander programma dan normaal. Eerst uitgeslapen en daarna geholpen bij water arobics. Na rest hour bij basketball en free swim gezeten.
Die avond was het avondprogramma feach. De kinderen werden opgedeeld in twee teams en moesten 100 worden een voor een uitbeelden. Het team wat als eerste alles had won.
Daarna hadden we voor het eerst deze sessie smores.

Woensdag was het 4th of july! Nadat we wakker gemaakt waren door de paarden die door het camp liepen. Was het tijd voor flag raising en ontbijt. Na het ontbijt zijn we naar upper field gegaan. Hier hebben we unit reallys  gedaan. Aan het eind van de ochtend moesten we wachten op het vliegtuig voor de pinda drop. Na hotdogs voor lunch hadden we een lang rest hour.
Aan het einde van de middag hadden we de watermelon wash. Avondeten was barbecue en daarna was het wachten tot het doker werd.
Rond 9 uur naar het upper field gegaan waar we ijs en glow sticks hadden. Daarna meer dan een half uur super mooi vuurwerk gehad.

Donderdag konden we iets uitslapen. De rest van de ochtend werd het programma ingekort. Eerste periode had ik vrij. Daarna bij twee periodes bij riflery gezeten.
Na lunch naar het zwembad gegaan. En hier gebleven de rest van de middag.
Die avond was het avondprogramma de closing ceremony voor de two week campers.

Vrijdag was het closing day voor de twee week campers. Dus in de ochtend op ouders gewacht. Een van de kinderen in mijn cabin ging weg. Nu heb ik drie kinderen voor de komende twee weken.
Aan het einde van de ochtend bij softbal gezeten en lunch gehad.
Omdat het onweerde was rest hour super lang. Bijna 2 uur dus mooi geslapen.
Daarna hadden we progressions wat super kort was.
Na het avondeten hadden we brownies en ijs. Normaal is counsil fire in de counsilfire ring maar het regende dus we zijn in het gebouw gebleven.

Zaterdag brunch gehad om half 9. Daarna 3 periodes bij riflery gezeten. In de middag begon het te regenen dus de hele middag binnen gezeten bij weaving.
Savonds niet naar de rock slide gegaan maar binnen burgers gegeten.
De rest van de avond een rustig movie avondje gehad.