Week 10 - Reisverslag uit Hendersonville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Hendersonville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Juli 2018 | Verenigde Staten, Hendersonville

Zondag was het weer openingday! De laatste groep van deze zomer kwam. Deze sessie is klein ongeveer 40 campers en duurt minder dan twee weken. Na een snel ontbijt de CR en cabin schoongemaakt.
Rond half 10 kwamen de eerste kinderen al. Dus bij de garden gestaan om de ouders de weg te wijzen terwijl Andrea in de cabin bleef.
Rond 12 uur was iedereen er en hadden we lunch. Na de burgers en hotdogs gingen de ouders weg en gingen wij terug naar de cabin met de kinderen.
Een uur lang spelletjes gespeeld en de spullen uitgepakt en toen was het tijd voor het middagprogramma. Dit was een korte camptour, spelletjes in de gym en de swimtest. Daarna konden ze zich aanmelden voor de activiteiten.
Nadat iedereen klaar was hebben we onze blues aangetrokken en hadden we dinner. We zitten de rest van de week met onze cabins zodat ze aan het camp kunnen wennen.
Na het avondeten was de tie ceremony en hadden we smoores.
We waren vroeg klaar dit kwam goed uit want de kinderen waren super moe.

Maandag was de eerste dag of activities. Ik heb een ander schema elke dag wat opzich best leuk is. Na het ontbijt en cabin clean up had ik eerst mijn periode vrij, daarna mountainneering en paddling. Na lunch en resthour, waarin ik super goed geslapen heb voor het eerst sinds 3 weken, heb ik bij de schietrange gezeten.
Die middag hadden we free swim maar twee van mijn campers wouden dat niet doen dus we zijn in arts en crafts gebleven.
Die avond hadden we glee als avondprogramma. Dus een dance gemaakt en gedaan. Daarna gingen we over in name that tune.

Dinsdag was de tweede dag met activities. Eerste periode had ik weer vrij. Daarna twee periodes mountainbiking gegeven.
Na lunch en resthour had ik basketball. Er zijn een aantal super goede basketball speelsters dus dit was leuk om te geven. Tijdens progressions bij basketball gebleven. Een hele boel campers hebben levels gehaald die middag.
Na het avondeten was het tijd voor de basketball clan game. Dus eerst de clan songs geleerd en een aantal cheers. Daarna was de basketball game en een aantal spelletjes.
Gelukkig was de laundry vroeg terug savonds dus dat gesorteerd en toen de kinderen naar bed gebracht.

Woensdag had ik een dag met andere lessen. Eerste periode was vrij daarna had ik mountainneering, paddling en zwemmen.
Aan het einde van de middag basketbal gedaan terwijl mijn cabin in de garden bezig was zodat ik progressions kon doen.
Die avond hadden we dinner in de gym in plaats van op het veld omdat het begon te regenen.
Het avondprogramma was panic. De kinderen vonden het super leuk om kleine toneelstukjes te doen met de kleur die we kregen.

Donderdag had ik weer andere activities. Ik begon met en vrije periode toen tennis en fitness. Tijdens de fitness class een circuit training gedaan.
Na lunch hadden we een langer rest hour omdat het regende. Toen het weer droog was basketball gegeven en life guard geweest bij free swim. Het avondprogramma was clue en poolparty. Samen met het andere Nederlandse meisje bij pooh corner gezeten terwijl de groepjes telkens langs kwamen. Toen het mysterie was opgelost hadden we een pool party.

Vrijdag begon de ochtend met een vrije periode en daarna mountainneering en paddeling. In de middag zwemles gegeven.
Tijdens progressions basketball geopend. Er zijn heel veel kinderen die goed basketball spelen en die fanatiek zijn. Dit is dus leuk om les te geven.
Na het avondeten hadden we icecream. Omdat het regende was counsil fire binnen. Een kort avondprogramma maar dat was goed omdat alle kinderen moe waren.

Zaterdag hadden we brunch dus uitgeslapen tot half 9. Daarna een normale ochtend gehad met eindelijk 2 lessen mtb! Die middag basketball gedaan en free swim. Savonds naar de rockslide geweest voor slide supper. De rest van de avond een rustig movie avondje gehad. Ik hoefde maar 2 mommy letters te schrijven dus dat scheelde ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hendersonville

Amerika 2018

Camp

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2018

Week 12

06 Augustus 2018

Week 11

30 Juli 2018

Week 10

22 Juli 2018

Week 9

15 Juli 2018

Week 8
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 13737

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: