Week 8 - Reisverslag uit Hendersonville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Hendersonville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

15 Juli 2018 | Verenigde Staten, Hendersonville

Zondag was het super mooi weer. Nadat we uitgeslapen hadden zijn we na het ontbijt begonnen aan de cabin clean up. Dit ging best snel. Daarna naar zongdagschool gegaan. De rest van de ochtend de gym en andere plaatsen schoongemaakt. Na lunch hadden we een lang rest hour.
Het clan event die dag was captiure of the flag. Dit betekende voor de counselors de rest van de middag in de zon zitten en opletten dat de kinderen niet vals spelen.
Na het clan event wat een gelijk spel was. Hadden we avondeten. Daarna hadden we songs en waren we een avond vroeg vrij we hadden alleen nog de counselor meeting savonds.

Maandag was mijn vrije dag. Samen met twee andere counselors eerst naar Walmark gegaan en hier eten gehaald. Daarna langs chickfilla gegaan voor lunch en toen terug naar camp. Hier 4 films achter elkaar gekeken. Die avond een een lege cabin geslapen. Hierdoor kon ik iets langer uitslapen. Een lekker rustig dagje gehad.

Dinsdag ontbijt gehaald in de zaal en de eerste periode vrij gehad. Daarna 2 periodes riflery gehad. Na rest hour nog een periode bij riflery gezeten.
Het avondprogramma was een veilig. De kinderen konden op 1 groene envelop met een nummer bieden en op 1 rode envelop met een nummer. De groene envelop was een leuke opdracht de rode minder leuk. Wij als cabin hebben een film tijdens rest hour gekregen en iedereen wakker maken door het zingen van songs. Na de veiling hadden we songs on the island en smoores.

Woensdagochtend begon rustig daarna 3 mountainneering lessen gegeven omdat de mountainneering counselors op een 3 daagse hike waren. Na de lunch had ik de 4de periode off. Tijdens progressions heb ik de tassen van de campers gepakt en alles bij elkaar verzameld voor onze cabin camp out.
Savonds na picknick supper de tassen gepakt en naar de rock slide gegaan. Hier een aantal keer van af gegaan en daarna naar de cabana gegaan. We hebben de spullen neergelegd zodat we konden slapen en ondertussen heb ik een vuurtje gemaakt. Na smoores was het tijd om te gaan slapen.

Donderdag vroeg wakker geworden en terug gegaan naar de cabin daarna hebben wij de cabins wakker gezongen. Na het ontbijt was er een snelle cabin clean up.
Eerste periode heb ik voetbal gegeven daarna fitness en toen had ik mijn vrije periode. Resthour was langer dan normaal! 4de periode heb ik mijn kerst gift gemaakt. Daarna doorgegaan naar het zwembad om de tijden op te nemen van de kinderen die baantjes zwommen. Deze tijden hebben we nodig voor het swim clan event.
Na het avondeten alle spullen van mijn kinderen gepakt. Ze sliepen die avond in de barn. Wat een rustig avondje voor de junior counselors betekende !

Vrijdag na het ontbijt eerst een lesje mountainneering gegeven daarna softbal en de 3de periode had ik vrij.
Smiddags had ik eerst zwemmen en daarna met de allerkleinste paddling gedaan in het lake.
Savonds hadden we eerst bananensplits daarna counsil fire waar we kerstliedjes hebben gezongen die we hadden gemaakt met de units. Daarna terug gekomen en kerstliedjes gezongen rond de kerstboom en kerstliedjes gezongen.

Zaterdagochtend wakker gemaakt met kerstliedjes want het was kerstochtend. Daarna naar de gym gegaan voor warme chocolademelk en de cadeautjes. Ik heb een mok gekregen van het andere Nederlandse meisje hier.
Na het ontbijt was het tijd voor cabin clean up. De rest van de ochtend was de giant relay. Dit was door het hele camp met iedereen. Na een super spannende strijd hebben de blues net gewonnen.
Smiddags hadden we een extra lang rest hour en daarna progressions. Dus de hele middag bij de dock gezeten. Rond half 6 naar de slide gegaan voor de rock slide en burgers.
De film die avond was elf. Dus een rustig avondje gehad.

• 16 Juli 2018 - 16:07

Klaarke:

Hoi Karlijn,
    Goed te lezen dat je het naar je zin hebt. Maar.......... sinds wanneer zit je Sirië??? ;) hahaha

groetjes, Klaarke