Week 3 - Reisverslag uit Zirconia, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Zirconia, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

11 Juni 2018 | Verenigde Staten, Zirconia

Zondag was openingday. Omdat nog niet alles klaar was hebben ze zaterdag de hele nacht doorgewerkt. De badkamers moesten nog worden afgemaakt en aangezien ik hier naast slaap heb ik dus niet veel geslapen. Ook begonnen ze smorgens vroeg om 6 uur al met bladblazen en gras maaien omdat dit ook nog niet klaar was.
Na het ontbijt moesten we nog de naambordjes maken, de cabin schoonmaken en de badkamer inrichten. Toen we daar net mee klaar waren kwamen de eerste kinderen al. Om 12 uur was de lunch en daarna zijn alle ouders weggegaan en gingen wij naar de cabin. Hier hebben we 1.5 uur spelletjes gespeeld en de cabins ingericht. Daarna was het tijd voor de zwemtest, een tour rond camp, spelletjes en zijn we naar de barn gegaan.
Na het avondeten hebben wij ons optreden gedaan en hadden we de tie ceremonie.
Ik ben als laatste nog met de kinderen naar de klimmuur geweest voordat ze naar bed gingen.

Maandag was het tijd voor activiteiten shoppen. Dit betekende dat de kinderen rondlopen en 10 minuten bij elke activiteit kijken.
In de middag konden ze de activiteiten uitkiezen en hadden we free swim. Het avond programma was Glen Arden glee. Dus samen met de andere junior cabin een dans gemaakt op een liedje.

Dinsdag was de eerste dag van activities. Het eerste uur heb ik bij tennis geholpen. Daarna twee uur bij volleybal. Na rest hour had ik een periode vrij. Dit is nieuw sinds dit jaar.
Daarna bij het meer gestaan om te guarden en foto's te maken.
Savonds was het eerste clan event ! De red/blue basketballgame !
Samen met iemand anders was ik de scheidsrechter. Een super leuke avond met als eindstand een gelijk spel.

Woensdagochtend heb ik samen met een aantal counselors Iron Maiden gedaan. Daarna samen met hun air pothole gedaan. Dat is in het meer springen door middel van de rope swing.
De eerste periode had ik vrij. Daarna had ik de eerste mountainbike lessen!
Een groep met ouderen en daarna 2 met kleintjes.
Deze keer hadden we geen avondeten in de eetzaal maar hotdogs buiten op het grasveld.
Het avondprogramma was Paniek! De campers kregen een kleur en daarvan moesten ze zoveel mogelijk bij elkaar zoeken en een toneelstukje op bedenken. Dit betekend dat alles uit de koffers word gegooid en op de grond komt te liggen. Het was dus een grote chaos in de cabin.

Donderdag was backwards day. Alles ging dus andersom. Vlag werd naar beneden gehaald in plaats van omhoog. En we hadden pizza als ontbijt.
De ochtend hadden we wel normale activiteiten. Dus eerst tennis toen 2x volleybal.
Na rest hour had ik mijn periode off. De rest van de middag heb ik aan vespers gewerkt. Dit is een soort zondagschool die wij zondag moeten doen met de juniors.
Het avondeten was breakfast dus pannenkoekjes.
Het avond programma dat we hadden was gladiators. Dit betekende dat de kinderen van de ene kant van het veld naar de andere kant moesten rennen en de counselors gooiden sponzen met water naar ze. Daarna gingen we over in colour wars.
Iedereen kreeg een zakje met colour poeder en mocht iedereen met poeder gooien.
Als laatste moest iedereen in het meer springen om de meeste colour van de kleren af te te wassen.

Vrijdag had ik weer 3 mountainbike lessen. Deze keer met de oudere meiden de heuvel opgereden en met de jongere de downhill positie gedaan. Voor de lunch hebben we nog snel even vespers geoefend.
In de middag tijdens progressions heeft voor het eerst iemand level 2 en 3 bereikt in mountainbiking ! En heb ik een jonger meisje geholpen aan haar level 1.
Savonds hadden we bananensplits en counsil fire. Hier werden alle levels die behaald waren deze week benoemd. Dit waren er behoorlijk veel.
Terug in de cabin een boek voorgelezen en toen had ik eindelijk een avondje vrij.

Zaterdag was de laatste dag van deze met normale activiteiten. We konden uitslapen tot half 9. De rest van de dag heb ik geholpen bij basketbal.
Aan het einde van de dag zijn we naar de rockslide gegaan om slide supper te doen. Verder een rustig avondje gehad waar de kinderen film keken en ik mijn 6 mommy letters heb geschreven.
Het weer deze week is super goed. Het is koud in de nacht maar overdag super warm.
Nu nog afwachten hoelang dit zo blijft.

Omdat ik het super druk heb met allerlei andere taken hier, geen lange verslagen deze keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zirconia

Amerika 2018

Camp

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2018

Week 12

06 Augustus 2018

Week 11

30 Juli 2018

Week 10

22 Juli 2018

Week 9

15 Juli 2018

Week 8
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 13751

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: