Week 11 deel 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 11 deel 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 11 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

18 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Tampa

Donderdagochtend was het tijd om mijn spullen in te pakken. Rond 12 uur werd ik opgehaald door een ander meisje van camp. Ik blijf nu een paar dagen bij haar en haar zus in een wijk van UCF. Dit is een van de grootste universiteiten van America. Hierom heen zijn allemaal wijken gebouwd en in een van de huizen verblijf ik.
Nadat we mac and cheese hadden gegeten voor lunch hebben we een film gekeken. Rond 4 uur zijn we naar het bowling centrum gegaan. Hier hebben we een uur gebowld. Super groot was het, ze hadden 80 bowlingbanen.
Daarna terug gegaan naar het huis en avondeten gemaakt. De rest van de avond rustig op de bank gezeten.

Vrijdag zijn we vroeg opgestaan en zijn we naar disney world gegaan. Er zijn 4 verschillende soorten parken hier maar we zijn naar de echte gegaan 'Magic Kingdom'.
Hier de hele dag geweest en het park bekeken. Er is hier een appart onderdeel wat ze disney springs noemen. Hier kun je eten en heb je winkels. Hier hebben we wat gegeten nadat wr het park uitwaren. Echt een heel mooi park met allerlei verschillende gedeeltes waar een dinsey onderdeel word uitgebeeld.
Toen we weer terug waren rond 9 hebben we die avond een film gekeken.

Zaterdag een beetje uitgeslapen. Daarna in de auto gestapt en een uurtje gereden om bij de beach te komen. Dit was een andere dan waar ik al geweest was. Het was een best mooie dag. Het water was weer heerlijk warm. Ook veel wilde beesten gezien. Vooral de dolfijnen waren super gaaf om te zien !
Nadat we rond half 3 late lunch hadden gegeten zijn we terug gegaan naar het huis. Er was een kleine storm de rest van de avond. Het bleef boven de 27 graden dus de regen hielp niet echt. De rest van de avond de serie friends gekeken.

Op zondagochtend heb ik mijn spullen ingepakt zijn we met de auto naar een woonwijk in de buurt van Tampa gereden. Hier blijf ik de komende dagen totdat ik naar DC ga. Na de lunch waren we in het huis dus eerst de koffers een beetje uitgepakt en daarna gegeten. De rest van de middag bij gepraat. Daarna met iedereen hier gegeten. Ze hebben een meisje van 3 jaar oud die super schattig is. Die avond haar geholpen met de trein rails bouwen. Telkens opnieuw omdat ze nadat we klaar waren alles weer kapot maakte elke keer.

Maandagochtend uitgeslapen tot een uur of 9. De rest van de ochtend hier een beetje in de buurt rondgelopen. Aan het begin van de middag heb ik samen met het meisje van 3 jaar een film gekeken. Daarna is ze naar bed gegaan voor een uurtje waardoor wij even rust hadden.
Rond half 5 zijn we ergens gaan eten. Daarna zijn we naar het football stadion gegaan voor een football game van het thuisteam. Ze zijn niet heel goed maar ze hadden nu de play off's voor Arena Bowl Bound. De wedstrijd wonnen ze dus nu mogen ze na heel wat jaar een niveau hoger. Super mooi stadion en echte gave Amerikaanse traditie om mee te maken.

Op dinsdagochtend om 7 uur opgestaan want rond 8 uur gingen we naar het strand toe. Dit was iets meer dan een uurtje rijden. Dit strand was aan de andere kant van Florida dan waar ik al geweest was. Het verschil was goed te zie n. Het zand was veel witter en de zee was blauwer en er waren minder golven.
Hier een ochtend gebleven. Het water was weer super warm dus afkoelen kon niet echt. Rond half 3 waren we weer thuis. Omdat het de verjaardag van de moeder was zijn we naar de supermarkt gegaan om taart te halen. Eerst steaks gegeten als avondeten met als toetje een red velvet cake.
De avond een film gekeken van 2.5 uur wat lang was maar het was wel een goede film.

Woensdagochtend heb ik uitgeslapen tot een uurtje of 10. Daarna heb ik meer als een uurtje op het meisje gepast. Samen een film gekeken en geluncht.
Toen de moeder weer terug was heb ik mijn was gedaan. Wat wel fijn was na 1.5 week.
Daarna de koffers maar vast ingepakt omdat ik hier morgen geen tijd voor heb.
Die avond naar een italiaans restaurantje gegaan om ijs te halen. En even rondgelopen in de winkels die er om heen waren.
Toen we weer thuis waren de rest van de avond een film gekeken.

Donderdag was mijn laatste dag in Flordia. We zijn naar een waterpark geweest. Hier hadden ze best veel slides. Super leuk om een keer mee te maken. Bijna 5 uur in het park geweest toen weer richting huis gegaan en onderweg lunch gegeten.
Toen we thuis waren de rest van de middag eerst de laatste dingen ingepakt. Daarna beneden gezeten en de hele middag met het meisje van 3 jaar op de bank gezeten en met haar speelgoed gespeeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tampa

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 13741

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: