Week 10 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 10 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 10 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Donderdag was een van mijn kinderen jarig. Dus versiering gemaakt voor de cabin wat ze geweldig vond. De rest van de ochtend hadden we normale activiteiten. Uurtje mountainbiking gehad. Wat super lang geleden was. We hadden nog maar 4 kinderen omdat er 4 op zondag weg waren gegaan.
Daarna een uurtje dance gehad met mijn kindjes. Heel leuk lesje gehad. Het laatste uurtje was paddling. Hier ik samen met een andere counselor vanaf de kant aanwijzingen gegeven omdat ze deze keer zelf in boten gingen.
Daarna was het tijd voor lunch. Na de lunch hadden we eerst taart en kregen we een langer rest hour maar omdat het meisje uit mijn cabin cadeautjes uitpakte mocht ze praten en heb ik samen met haar de cadeautjes gedaan en kaarten gelezen. Dus uiteindelijk maar 15 min resr hour gehad. Na rest hour hadden we een ice cream party omdat iedereen de cabin zo goed schoon gemaakt had elke dag.
Vervolgens heb ik al de spullen van de kinderen ingepakt terwijl ze in de speeltuin waren.
Daarna hadden we het afsluitende avondeten. Dit was happy unbirthday. Dus iedereen was jarig en zat bij de tafel van zijn geboorte seizoen. Omdat iedereen jarig was kregen we een groot stuk taart.
Het avondprogramma begon met de talent show. Wat de kinderen helemaal geweldig vonden. Vervolgens zijn we aan het eind van de avond naar het eiland gegaan. Hier hebben we liedjes gezongen. Als laatste hadden we de candle light cermony. Een hele mooi afsluiting van deze sessie.
Terug in de cabin heb ik voor de laatste keer een verhaaltje voorgelezen aan ze. En ze konden langer opblijven dus het licht ging pas uit om half 10.
Toen iedereen sliep zijn alle counselors naar de eetzaal gegaan om de schoenen op te hangen. We hebben hier een sprookje op camp dat gaat over een dier de tajar. Die haalt allemaal tricks uit. Mijn kinderen hadden hem een briefje geschreven of hij alle schoenen van de counselors kon weg halen. Dus wij hebben al onze schoenen opgehangen in de eetzaal.
Later die avond nog met 3 andere counselors gezwommen in de pool.

Vrijdagochtend hadden we vroeg ontbijt. Daarna terug gegaan naar de cabin om de laatste dingen op te ruimen en in te pakken. Daarna was het wachten op de ouders. Wachten konden de kinderen niet zo goed dus maar wat spelletjes gespeeld. Dit ging beter en ik kreeg nu niet elke 5 minuten de vraag wanneer hun ouders kwamen.
Rond 12 uur waren de ouders weg. Dus toen kon ik voor de laatste keer mijn spullen verplaatsen naar een andere cabin. Cabin 1 slaap ik nu twee nachten in.
De lunch konden we deze keer uit de keuken pakken omdat ze geen echte lunch gemaakt hadden.
Daarna hadden we vrije tijd tot 2 uur. Wat best lekker was omdat het gisteren alweer een kort nachtje was.
Vanaf 2 uur kwamen de moeders en dochters. Dus een aantal een rondleiding gegeven omdat het voor de meesten de eerste keer at camp was. Vanaf 4 uur hadden we free swim. Omdst er in het begin nog niet veel mensen waren moest ik telkens de blob doen.
Om 6 uur hadden we avond eten. Barbecue hadden we.
Het avond programma was moeders tegen dochters. Waarbij telkens 1 moeder tegen 1 dochter een opdracht moest doen. De score was gelijk aan het einde.
Vervolgens hebben we camp songs gedaan en hadden we als afsluiter smoores.
Na 9 uur waren wij vrij dus we zijn naar walmarkt gegaan.

Zaterdagochtend voor de laatste keer pothole gedaan met een aantal kinderen. Het ontbijt was om half 9. Rond 9 uur waren we al klaar dus we hadden vrije tijd tot 10. Daarna tot de lunch geholpen met paddling.
Na de lunch een kort rest hour gehad van 45 minuutjes. Daarna was het de bedoeling dat ik een lesje dance zou geven. Maar niemand kwam dus ik had vrije tijd wat ook wel lekker was. Daarna bij de rope swing gestaan tijdens free swim.
Na de free swim zijn we naar de rock slide gegaan voor het avondeten. Het avond programma was dat de dochters een jurk voor de moeders moesten maken.
Daarna waren wij vrij dus met de 3 andere counselors naar Walmarkt gegaan.
Super gezellige laatste avond gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 13754

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: