Week 7 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

12 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Zondagochtend kon ik voor het eerst deze week uitslapen. Om 8 uur ging de bel pas. Na het ontbijt hadden we cabin clean up. Ik heb sinds deze week een JCT in mijn cabin. Dus 3 campers en en extra begeleider. Tussendoor hadden we nog zondagschool. Daarna was het tijd om de laatste dingen op te ruimen in de cabin. Voor het eerst in lange tijd heeft mijn cabin eindelijk de inspectie gehaald. Dit is een wonder. Na de lunch hadden we een extra lang rest hour. Vervolgens was het tijd voor de clan game. Dit keer was het counselor hunt. Dus wij weer in de bossen verstopt. Na een uur was het afgelopen en kon iedereen weer omkleden naar de witte kleding. En was het tijd voor avondeten.
Na het avondeten hadden we de cabingesprekken over hoe de week was.

Maandagochtend heb ik weer Iron Maiden gedaan. Na het ontbijt was het chaos omdat er deze week super veel trips zijn. Dit betekend dat er heel veel counselors missen. Vandaag was de helft weg. Dit betekende dat ik twee lessen tegelijker tijd moest geven. Dus ik ben maar naar de rock slide gegaan met de kinderen. Dit heb ik de eerste 3 periodes gedaan. Dit was prima omdat het goed weer was. Na de lunch die later was omdat we de health inspector hadden hadden we een kort rest hour helaas. Daarna nog een uurtje naar de rock slide gegaan. Vervolgens was het tijd om naar het zwembad te gaan. De eerste groepen moesten de tijd opmeten bij 4 verschillende zwemstijlen. Elke dag is een andere groep aan de beurt omdat we binnen kort het clan swim event hebben. Dus een uur lang bij de pool wezen timen. Daarna was het twin dinner. Ik was twin met een andere counselor. Het avondprogramma was dat de kinderen uit mijn cabin een jurk voor mij moesten maken van wc papier, een vuilniszak, ducktape en alles was ze konden vinden in de natuur. Ze hadden een mooie flower jurk voor mij gemaakt dus dat was best leuk.

Dinsdagochtend na het ontbijt zijn we naar Paris Mountain gegaan. Dit is een state forest in SC. In de ochtend hebben we een route gefietst. Daarna hadden we lunch en hebben we de slaapplaatsen klaar gemaakt. Na een korte rusttijd hebben we daarna nog een stuk gefietst. 
Toen we terug waren zijn we na een korte rusttijd naar een beekje in de buurt gelopen. Hier hebben we een uurtje gezeten en toen zijn we terug gegaan naar de camping.
Ik en de andere counselor hebben eten gekookt terwijl de kinderen chips hadden. Als toetje waren er smoores.
De rest van de avond hebben we games gespeeld.
Super leuke eerste biking overnight hebben we gehad. Eigenlijk was het een tweede day off voor mij omdat we niet heel ver hebben gefietst en het was een rustig dagje.
Op het moment dat je van SC naar NC rijd zie je de bergen echt heel goed. Het is overal groen. We hebben wel geluk gehad tijdens onze overnight heeft het op camp heel hard gestormd. Wij hebben prachtig weer gehad.
Toen we terug kwamen waren er 3 puppys. Iedereen helemaal blij ze zijn echt super schattig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13729

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: