Week 5 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 5 deel 2 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 5 deel 2

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

02 Juli 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Woensdag was mijn vrije dag. In de ochtend heb ik nog Iron Maiden gelopen met de meiden. Na het ontbijt met twee andere counselors naar Hendersonville gegaan. Dit dorpje is maar 1 straat lang maar ik heb er zo ongeveer al mijn vrije dagen doorgebracht dat is minder dus. De twee andere gingen naar een hotel toe om daar de nacht door te brengen dus ik heb mijn lunch gegeten in de auto toen ze mij weer terug brachten. In de middag weer even met Nederland geskypt. Daarna heb ik een aantal dingen proberen te regelen voor na de camp tijd. Ik heb een aanbod gekregen om naar Florida te gaan en daar een tijdje te verblijven voordat ik terug ga naar Europa. Dit ben ik dus aan het plannen!
Aan het eind van de middag nog even een rondje hardgelopen en wat fotos gemaakt. De rest van de avond heb ik een film gekeken in de CR. Best lekker om gewoon een dagje helemaal niets te doen. Toen ik rustig in de CR zat kwamen er twee counselors naar mij toe dat een meisje uit mijn cabin haar tand was verloren, ik dacht dat het een echte tand was maar dit bleek een melktand te zijn. Leuke nieuws was dat ik tandenfee mocht zijn! Dus ik gewacht tot iedereen sliep en heel zachtjes een briefje en wat geld onder haar kussen gelegd.

Donderdagochtend kon ik een keer uitslapen maar ik was de normale tijd om 6.10 wakker. Een van de meisjes in minn cabin was jarig dus nadat zij naar de barn vertrokken was heb ik snel met een ander meisje uit mijn cabin de boel een beetje versiert.
De ochtend heb ik weer 3 uur mountainbike lessen gegeven. Deze keer hebben we een trail gereden met alle groepen. Na de lunch was het tijd voor rest hour. Vervolgens had ik de fitness les. Ik heb een duo bootcamp les gegeven. Iets wat ze niet zo leuk vonden omdat ze moesten sporten terwijl ze dachten dat het een rustig lesje zou worden.
Tijdends de progressions een aantal meiden geholpen hun eerste level te halen.
Het avondeten was corn dogs met patatjes omdat het avond programma carnival was. Dus weer bij het opblaaskussen gestaan de hele avond. Aan het eind begon het te regenen dus toen iedereen snel naar binnen gedaan. Het heeft de hele nacht geregend.

Omdat het ook in de ochtend nog regende heb ik geen iron maiden gedaan op vrijdagochtend. Ook hebben ze de bel later gedaan rond 8 uur. Dus dat was wel lekker. Daarna zijn alle lessen 15 minuten ingekort omdat het regende. De eerste twee uur had ik zwemmen. Omdat het niet koud was hebben we gewoon gezwommen in de regen. Daarna had ik een uurtje mountainneering waarin we de kinderen een aantal knopen hebben geleerd.
Na de lunch hadden we een extra lang rest hour omdat er een aantal dingen gemaakt moesten worden op het camp terrein. Daarna had ik nog een uurtje mountainneering. Vervolgens progressions en de staff meeting. Het avond programma was het counsil fire. Omdat het nog steeds niet helemaal droog buiten was hebben we dit keer het counsil fire binnen gehad. Alle progressions die deze week behaald zijn werden opgenoemd.
Daarna was het tijd om naar bed te gaan maar ik had unit duty dus ik moest wachten tot alle counselors uit mijn rij terug waren.
Het regende wel vandaag maar het is nog steeds warm.

Zaterdagochtend hadden we brunch dus een uurtje later dan normal opgestaan. Best lekker. Na de brunch had ik de eerste lake trip met de wat kleinere kinderen. We hebben een stuk gefietst en daarna een tijdje gezwommen in het meer.
Toen terug gegaan naar camp. Daar de lunch gegeten en na rest hour weer met een groep naar het lake gegaan. Dit keer een groep met oudere meiden dus dit ging veel sneller. Helaas konden we niet lang in het meer zwemmen omdat er onweer aankwam.
Terug op camp was de rock slide en burgers dus dat was een lekker rustig avondje voor de counselors. Daarna was het movie night. Dus dat betekende weer tijd voor mommy letters. 5 moest ik er deze keer schrijven. Maar ik heb ze af dus dat scheelt.
 
Vrijdag vertrekken er al twee kinderen uit mijn cabin dus dan hou ik er nog maar drie over voor de laatste twee weken.

5/7 fotos toegevoegd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 13733

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: