Week 4 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Karlijn Steenkamp - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Karlijn Steenkamp

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

21 Juni 2017 | Verenigde Staten, Asheville

Zaterdagochtend was het weer brunch tijd zoals ze het hier noemen. Tussen 8 en 9 ontbijt. Helaas heb ik kinderen die niet kunnen uitslapen en die om 7 uur al vragen of ze naar het ontbijt mogen. En vervolgens spelletjes gaan spelen terwijl iedereen nog slaapt. Geen goede combinatie.
Na de brunch zijn we naar een lake hier in de buurt gereden. Hier hebben we ongeveer 1,5 uur gefietst en toen zijn we terug gegaan voor lunch.
Na rest hour was het tijd voor de progressions. Dit keer zijn er 2 meisjes uit mijn cabin die level 1 gehaald hebben. Super trots op hun natuurlijk! Daarna was het tijd voor de slide super. Burgers eten bij de rock slide. Nadat iedereen uitgegeten was en klaar war bij de rock slide ben ik samen met een aantal counselors nog even van de rock slide afgegaan.
Zaterdagavond is movie night, tijdens de film heb ik de mommy letters geschreven. De laatste voor deze groep kinderen.

Zondag is het enige rustdagje hier in Amerika. Opruimdag is een beter woord. Na het ontbijt, met donuts, hadden we cabin cleaning. Hier hadden we 1,5 uur de tijd voor. De kinderen in mijn cabin maken niet zo heel veel rommel dus we waren snel klaar. Na de cabin cleaning was er een soort optreden van de kinderen die gitaar spelen. Daarna hadden de kinderen vrije tijd tot de lunch. Samen met een paar andere counselors heb ik ee CR schoongemaakt. Dit was super vies geworden omdat niemand tijd had om schoon te maken. We hebben bijna alles opnieuw ingericht en heel veel weggegooid.
Na rest hour hadden we de derde clan game. Rood tegen blauw ! Dit keer was het een soort vlaggenroof met waterballonnen. Super leuk om te doen.
De avond hadden we tijd met onze cabin dus we hebben samen met een andere cabin het spel mafia gespeeld. Iets wat de kinderen hier geweldig vinden. Ze lagen mooi vroeg op bed dus ik kon optijd naar de CR toe.

Maandagochtend was het weer tijd voor iron maiden. Ik had de wekker op 6.10 gezet maar die is niet afgegaan. Ik werd om 6.36 wakker en heb snel iedereen uit bed gehaald. De meeste hebben nog maar 1 dag die ze moeten rennen dus dat is super goed!

Na het ontbijt begon mijn day off. Ik ben weer met twee andere counselors naar Hendorsonville gegaan. Hier ben ik de rest van de dag gebleven met een van de counselors omdat de andere ergens heen moest. We hebben een heel stuk gelopen en gekeken of er ergens winkels waren. Die waren er niet maar we hebben wel meer wilde schildpadden gezien in een riviertje super leuk. Daarna zijn we terug gelopen en hebben we pizza gegeten. Daarna even geskypt met Nederland.

De rest van de middag zijn we van terras naar terras gegaan omdat we best moe waren. Die avond hebben we gegeten bij een kip restaurant wat super lekker was. De patatjes hier zijn super goed het ziet eruit als halve aardappels en dan met een rastertje erin.
Rond half 9 waren we weer op het camp.

Dinsdagochtend had ik maar twee kinderen bij de iron maiden. De rest had allemaal de camp out dus die waren er niet. Na een rustige ochtend run hadden we backwards day. Dus de vlag omlaag gehaald in plaats van omhoog.
In plaats van ontbijt hadden we avondeten. Dus ik had pizza en dessert om 8 uur s ochtends! Best lekker. Daarna alle gewone activiteiten gehad. Laatste mountain bike lessen met deze kinderen, super jammer. Daarna hadden we gewoon lunch omdat je dat niet kan omwisselen. Na de lunch was het tijd voor rest hour en de progressions. Er was niemand bij de mountainbiking dus ik heb met 1 meisje iron maiden gedaan, dit was een uitzondering omdat het normaal s ochtends moet.
Daarna hadden we de laundry. Een activiteit wat veel tijd in neemt. Iedereen uit de cabin moet zijn eigen spullen uit de waszak halen. De kinderen zijn hier niet zo goed in en verdwijenen ook altijd. Daarna hadden we ontbijt. Pannekoekjes en yoghurt en fruit. Het eten was super goed vandaag. Dat is het eigenlijk altijd maar vandaag was een van de beste dagen. Daarna hadden we als avondprogramma de GA Talentshow! Allerlei verschillende acts die werden opgevoerd.

Ik ga weer een aantal fotos toevoegen, wanneer ligt aan de wifi hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Amerika

Summercamp 2017 !

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2017

Week 12

18 Augustus 2017

Week 11 deel 2

10 Augustus 2017

Week 11

07 Augustus 2017

Week 10 deel 2

02 Augustus 2017

Week 10
Karlijn

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 13738

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 27 Augustus 2018

Amerika 2018

26 Mei 2017 - 01 September 2017

Amerika

Landen bezocht: